Followers

Thursday 2 June 2011

Persediaan Majlis Pembukaan Rasmi Litar Motocross Dan Kenduri Sekampung ...


Kelab Motocross Trolak yang berganding bahu bersama-sama Jawatankuasa Kemajuan Rancangan (JKKR) Felda Trolak Selatan akan mengadakan "Jejak Inspirasi Motocross Gugusan Felda Trolak dan Majlis Kenduri Sekampung" yang akan berlangsung selama dua hari iaitu pada 4 & 5 Jun 2011 di persekitaran Litar Kelab Motocross Trolak.

Dimaklumkan Dato' Khusairi b. Hj. Abd Talib (ADUN Kawasan Slim)  akan turut hadir merasmikan Litar Kelab Motocross Trolak juga akan bersama-sama masyarakat setempat menjayakan "Kenduri Sekampung". 

Pelbagai acara juga telah dirancang dan akan dilaksanakan bagi memenuhi aktiviti selama 2 hari tersebut.


Sebahagian daripada para petugas yang bertungkus-lumus menyediakan segala kemudahan logistik sebelum majlis bermula pada hari esok. Antaranya ialah En. Razlan, Yus (Tok Jan), Pak Mat, En. Hashim, En. Ibrahin dan En. Anuar (Pegawai Hal Ehwal Khas - JASA)



Kelihatan En. Anuar Yusuf (JASA) begitu bersemangat sedang berbincang tentang apa yang patut dilakukan agar majlis dapat dijalankan dengan sempurna dan lancar.


Tidak ketinggalan juga En. Abdul Razak b. Hj. Baharuddin (Naib Pengerusi JKKR) turut turun padang untuk bersama-sama para petugas dengan memberikan sokongan moral serta memantau persediaan yang dijalankan.

Semenjak mengambil alih jawatan sebagai Naib Pengerusi JKKR dua tahun yang lalu, pelbagai projek dan aktiviti yang beliau laksanakan tanpa meminggirkan keperluan golongan belia dan remaja. Semoga banyak lagi tranformasi yang akan dilakukan bagi menaikkan taraf masyarakat Felda khususnya masyarakat Felda Trolak Selatan.



Bersama-samalah kita hadir dan memeriahkan majlis "Jejak Inspirasi Motocross Gugusan Felda Trolak dan Majlis Kenduri Sekampung" 

Kehadiran Tuan Puan amat dialu-alukan dan dihargai ......... Terima kasih daun keladi

No comments:

Post a Comment